Zakładki

sobota, 18 lutego 2017

Zawieszenie bloga

Moi kochani Czytelnicy,
jestem zmuszona zawiesić działalność bloga na 2-3 tygodnie w związku z ostatnimi problemami technicznymi i wyjazdem do kliniki. Przepraszam i obiecuje, ze wrócę ze zdwojoną ochotą do pracy. Postaram się w międzyczasie pouzupelniać braki w zakładkach stałych.
Kuroneko

Edit 27.02 Jako, że jestem już w stanie wykonywać małe czynności na klawiaturze niewymagajace długiego, jednostajnego pisania, zabieram się za poprawianie błędów na starych rozdziałach w wersji blogowej (ostatnio je przeglądałam i niektóre literówki są po prostu tragiczne). Powinnam też wstawić trochę nowych materiałów od profesora Longwinga i uzupełnić opisy o brakujące. Jeśli ręka mi na to pozwoli, wstawię też nowe obrazy do galerii. A na rozdziale widzimy się  11.03, choć może wcześniej pojawi się któryś z zaległych SnF. Jeszcze raz proszę o cierpliwość i przepraszam za ostatnie problemy. Ktoś mi napisał niezwykle irytujący scenariusz na ubiegły miesiąc.

1 komentarz:

1. SPAM, powiadomienia, itp. do Akwizycji.
2. Za wszelkie pozytywne komentarze dziękuję.
3. Za wszelkie negatywne komentarze też dziękuję.
4. Za hejty - oby ci kurczak z lodówki uciekł!